onsdag 29. august 2012

Polarn O.Pyret med nettbutikk !

 
Når jeg først er inne på koselige mailer jeg har fått,
så må jeg jo også nevne at jeg fikk en veldig
koselig mail fra Polarn O.Pyret for en tid tilbake.
 
Jeg fikk lov å handle litt gratis i nettbutikken deres
for å teste den ut, for så å skrive om det på bloggen.
Et sånt tilbud kan man jo ikke si nei til !:-)
 
Jeg koste meg virkelig inne på den nye nettbutikken,
for jeg ELSKER alle de herlige fargene Polarn har
til barn. Det lå en Polarnbutikk her i byen før, og
der var jeg ofte innom. Dessverre er den lagt ned nå,
men siden nettbutikken har kommet er jeg reddet!
 
Her er det jeg ønsket meg til mine søte små:
 
 
Vinterdressene er supre hos Polarn, for den har vi hatt
flere sesonger til storebror. Sjekk ut den herlige blåfargen
da, den er jo bare helt fantastisk. Jeg handlet ikke den nå,
men det lurer jeg veldig på om jeg skal gjøre litt senere i høst.
 
 
 
Denne gangen ble det lillesøster som ble prioritert,
ettersom jeg har arvet masse flott tøy til henne,
og nesten ikke har handlet noe nytt til henne
det siste halve året. Jeg tror hun blir superfin i
disse herlige røde klærne fra Polarn!!
 
 
De har også startet med en kolleksjon for skolebarn,
gå inn på Polarns nettbutikk og ta en titt da vel!?:-)
 
 
 
 
Min erfaring med nettbutikken er bare positiv!!
Det var en flott, fargerik og ryddig nettside,
og det tok bare 4 dager fra jeg bestilte
varene til jeg fikk hentelappen:-)
 
 
 
Jeg anbefaler alle småbarnsforeldre å titte innom Polarn,
for en flott og fargerik opplevelse:-)!
 
God onsdagskveld til alle sammen!
 
 

10 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Det er så mye fint der! Elsker POP!

Vigdis sa...

De har veldig mye fint :)
Treåringen her er veldig fornøyd med klærne jeg bestilte :)

Annfrid sa...

En perfekt mail:-) Tror jeg må ta en tur innom å se. Så noe her som fristet .

Klem

Pia sa...

POP har mye kult! Og så kul header du har fått deg;)

susan`s side sa...

Drit missunelig på alle bloggerne som fikk gavekort på POP, jeg fikk ikke - buhu!

mammaKine sa...

Polarn har såå mye fint :-) god helg :-))

Anonym sa...

kul blogg! leser inni mellom<3
klem Elise, Tiril og Henrik.

Inger-Lise sa...

PoP har kjempe mye fine klær. God kvalitet også, det kan vi like. :)

♥ Netta ♥ sa...

Polarn O. Pyret har så mye fint, jeg elsker stripene og de herlige fargene. Var på bloggtreff der i forrige uke og fikk med litt nytt til guttene fra den nye kolleksjonen.

Klem
Netta

boNord sa...

POP er absolutt ikke dumt. Nå har vi endelig fått en butikk her i byen - faaarlig å bare skal innom der en liten tur ;)

Klem, Lise